Αλλαγές Προϊόντων

Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να είναι πακεταρισμένα στην αρχική συσκευασία τους και με όλες τις ενδείξεις που έφεραν κατά την αποστολή τους. Αλλαγές γίνονται δεκτές για αγορές άλλων προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από τα επιστρεφόμενα.

Αλλαγές προϊόντων προσφοράς γίνονται μόνο με αντίστοιχα προϊόντα προσφοράς ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αλλαγές προϊόντων τα οποία πωλούνται σε πακέτο προσφοράς με ειδική τιμή αφορούν σε αλλαγή ολόκληρου του πακέτου και μόνο με πακέτο προσφοράς ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.


Για να ξεκινήσει η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα επιστροφές στην καρτέλα του λογαριασμού σας και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών, μία φορά για κάθε επιστρεφόμενο προϊόν


Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής κι επαναποστολής της παραγγελίας βαρύνουν τον πελάτη. Μπορείτε να επιλέξετε εσείς τη μέθοδο αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος με βάση αυτό που σας εξυπηρετεί περισσότερο. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τη συνεργαζόμενη με την εταιρία μας Κούριερ SPEEDEX (τηλέφωνο 801-11-000-11), επωφελείστε από τις προνομιακές της τιμές, και η χρέωση των μεταφορικών γίνεται ως εξής:

 

  • Αν ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας σας είναι η Πιστωτική Κάρτα, τότε κατά την καταχώρηση της νέας σας παραγγελίας θα προστεθούν και τα μεταφορικά για την επιστροφή της προηγούμενης.
  • Αν ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας σας είναι η αντικαταβολή, τότε κατά την παραλαβή της νέας σας παραγγελίας θα πρέπει να καταβάλετε στην εταιρία Κούριερ το άθροισμα των μεταφορικών επιστροφής και νέας αποστολής, καθώς και ενδεχόμενη θετική διαφορά στην αξία της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η νέα σας παραγγελία έχει ακριβώς την ίδια αξία με την επιστρεφόμενη, τότε δεν επιβαρύνεστε με το κόστος αντικαταβολής. Αντίθετα, αν υπάρχει θετική διαφορά μεταξύ της αξίας της νέας και της επιστρεφόμενης παραγγελίας σας, τότε θα πρέπει να καταβληθεί στην εταιρεία Κούριερ επιπρόσθετα το κόστος αντικαταβολής 1,9€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.
  • Αν ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας σας είναι η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να μας καταθέσετε εκ νέου το κόστος των μεταφορικών παραλαβής και νέας αποστολής (θα εμφανίζεται πριν την καταχώρηση της νέας σας παραγγελίας  ) και τη διαφορά της νέας παραγγελίας αν υπερβαίνει την αξία της αρχικής.


Για να ξεκινήσει η διαδικασία πίστωσης της αξίας των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα πρέπει αρχικά να έχουμε παραλάβει και ελέγξει ότι τα προϊόντα πληρούν τις προϋποθέσεις αλλαγών που αναφέρονται παραπάνω.

Για αλλαγές ρούχων, μπορείτε επίσης να απευθύνεστε σε οποιοδήποτε κατάστημα IDEXE χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς του ρούχου, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής .

Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που παραλάβετε είναι ελαττωματικό εκ κατασκευής, θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών στο 2311993900 ή με email στο cancellations@astoys.gr.

Μετά από συνεννόηση, το προϊόν θα πρέπει μας αποσταλεί πίσω, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς του. Η χρέωση της επιστροφής του καλύπτεται από την εταιρεία. Εσείς θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα επιστροφές στην καρτέλα του λογαριασμού σας και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών, μία φορά για κάθε επιστρεφόμενο προϊόν. Στη συνέχεια μπορείτει να καλέσετε για την παραλαβή τους την εταιρεία courier SPEEDEX στο τηλέφωνο 801-11-000-11. Εμείς αναλαμβάνουμε το κόστος της αποστολής νέου προϊόντος κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα παραλαβής στην εταιρία του ελαττωματικού, εφόσον φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα.

 

Μείνετε σε επαφή με την AS COMPANY

Copyright 2012 - 2017